[Karty] RE: [Karty] dopchnięta karta

Szymanski Krzysztof karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Dec 2004 11:09:33 +0100

Nawet sobie nie wyobrażasz co ludzie potrafią zrobić z kartą i bankomatem :)

Pozdrawiam
ksz

-----Original Message-----
From: karty-admin@listy.icm.edu.pl [mailto:karty-admin@listy.icm.edu.pl] On Behalf Of Karol Żwiruk
Sent: Wednesday, December 22, 2004 10:38 AM
To: karty@listy.icm.edu.pl
Subject: [Karty] dopchnięta karta

o ile dobrze kojarzę - bankomat wypłaca pieniążki po wyjęciu karty i potem
nie jest możliwe przez kilka sekund po transakcji ponowne włożenie karty..
no chyba że to był Pudzian i 'dopchnął' kartę tak że bankomat zgłupiał i
kartę zatrzymał :)

Gazeta Krakowska 2004-12-22

- Próbowałem wybrać gotówkę w bankomacie banku PKO SA na ul.
Szewskiej-zgłosił Czytelnik.-Gdy tylko włożyłem kartę, automat pokazał mi,
że została
zatrzymana. Pieniądze na koncie mam, karta nie była uszkodzona. Jak mam
ją odzyskać?

-Bywa tak, gdy karta zostanie włożona zbyt szybko po poprzedniej
transakcji. Urządzenie traktuje to tak, jakby karta była dopchnięta
i zatrzymuje ją -poinformowano nas w I oddziale PKO SA w Rynku Głównym. -
Jeśli to był nasz bankomat przy Szewskiej, kartę można odebrać u nas już
następnego dnia.

--
Karol Żwiruk
Świat Kart http://kartyonline.pl