[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Dec 2004 23:05:05 +0100

Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:

> Był cennik, w którym były dwie kolumny - jedna opisana po angielsku druga po
> czesku.

Ostatni raz cos takiego widziaqłem w Pilznie około 1997. Hotel całkiem
wysokiej (jak na Plzno) klasy, cena dla cudzoziemców i dla Czechów. O
ile dobrze pamiętam, różnica była jak 1:4

W życiu ja osobi¶cie czego¶ takiego w Polsce nie widziałem - dlatego
> mnie ciekawi gdzie co¶ takiego można u nas znaleĽć.

Mało widziałes :-) Chociażby wszystkie orbisowskie hotele w PRLu.

M.