ODP: [Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 09:18:10 +0100

> A dlaczego ma nie funkcjonować? Zaniedługo i ochwal.net będzie mieć
> siedzibę na Słowacji ;-) Już rozmawiałem z wójtem gminy Orawska
> Polhora, rejestrację firmy załatwia się w 1 dzień - wszystko w jednym
> miejscu.

dlatego, ze to jest taki kraj, ze po zmierzchu zycie tam zamiera.
jezdzac (fakt, ze pare lat temu) wielokrotnie na trasie Krakow-Budapeszt zaobserwowalem to dziwne zjawisko - idzie zmierzch, ludzie kryja sie po domach. i tylko czasem jakies spoznione skodiczki pomykaja (czytaj: blokuja przejazd) :)

G.