[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Piotr Stankiewicz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 08:38:57 +0100

> Masz zle informacje. Pociagi Intercity i Expressy i znaczna czesc
> pospiechow sa rentowne i przynosza zyski.
> Brak oplacalnosci dotyczy przewozow regionalnych.

tylko nadal jezdzi sie w nich jak za czasow prehistorycznych, jakosc
swiadczenia tych uslug wciaz pozostawia sporo do zyczenia - mowiac niezbyt
dyplomatycznie - brod, smrod i ubostwo (to rowniez dla mnie miesci sie w
okresleniu brak "oplacalnosci")

mnie nikt do tego molocha jakim jest pkp nie przekona - jak mam sie
przejechac ich pociagiem, to czuje sie jak male dziecko, ktore ma zazyc
paskudne lekarstwo