[Karty] Re: w nawiazaniu do air polonii...

Piotr Stankiewicz karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 01:21:15 +0100

> Im więcej mają klientów, tym mniej im się opłaca świadczenie usług.
> Prawie jak w PKP ;-)

czyli trzeba latac tradycyjnymi liniami i cieszyc sie, ze dzieki konkurencji
tanich troche spadaja ceny (swoja droga i te wielkie linie czasem odwoluja
loty oficjalnie najczesciej z powodow technicznych, ale jak sie jest na
malym lotnisku, to pozniej latwo okazuje sie, ze na dany lot czekalo jedynie
np. 10 osob)

zastanawia mnie inna rzecz - przy braku "oplacalnosci" jakichkolwiek
przewozow kolejowych w naszym kraju (oj, jak ja nie lubie pkp!!!) - moze
bardziej oplacalo by sie wprowadzic lotnicze intercity (ok pewnie bardziej
atrakcyjne sa loty zagraniczne, ale w drugiej kolejnosci....)