Re[2]: [Karty] w nawiazaniu do air polonii...

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 20 Dec 2004 00:26:51 +0100

ML> Wlasnie, przeliczenia walut sa dosc ciekawe. Na kwicie widnieja trzy
ML> rózne kwoty (róznice sa groszowe)

ML> reservation totals:
ML>         total charges                 xxx PLN

ML> payment sumary
ML>         data godzina VISA       yyy PLN
ML>         total payments              zzz PLN

ML> Z karty zdjelo sie to co jest napisane przy VISA. Obciazenie karty
ML> jest w PLN-ach, a nie w SKK.
ML> Powinni wiec oddac w PLN. Napisz ile dostaniesz.

zeby bylo smieszniej, to poszczegolne skladniki oplat (fuel charge,
insurance,service fee itd) sa podane w EUR-PLN, koszt samego
biletu w PLN, podsumowanie calosci (total charges) w PLN, a total
payments (rozne od total charges o 1 gr) w SKK-PLN :-)
ogolnie niezle bordello :) z tym, ze u mnie w pozycjach VISA i total
payments widnieje to samo: 3648.98 SKK - 437.88 PLN
no i blokada poszla na 437.88 PLN, ale transakcja rozliczyla sie
kwota: 3648.98 SKK - 410.37 PLN. roznica spora - widac przez te kilka
dni tak poszybowaly kursy.
a skoro u ciebie bylo obciazenie w PLN, a nie w SKK, to najwyrazniej
sie cos zmienilo od tej pory (moj zakup mial miejsce 4.XI).
podejrzewam, ze w moim przypadku zwroca mi SKK.

G.

PS. sprawdz sobie, czy ci nie skasowali lotu ;)