[Karty] Diners Club akceptowany prze POSy eService

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Dec 2004 19:12:40 +0100

Karol Żwiruk napisał(a):
> _na dzisiejszej konferencji Diners oświaczył że:_
>     * do dnia dzisiejszego karty DC rozliczane były przez jedynie przez
>       PolCard
>     * Diners Club Polska podpisał nową umowę z bankiem PKO BP o
>       akceptowalności kart Diners Club w terminalach e-Service - co
>       oznacza zwiększenie akceptowalności o 20%.

Ja zdążyłem już dać sobie spokój z czekaniem na Godota,
i nie odesłałem wniosku zatytułowanego 'Umowa', co DC miał
potraktować jako wypowiedzenie z datą przedwczorajszą.
Zachowali się ładnie, dzwoniąc by się upewnić czy to nie przez
zapomnienie, więc wyjaśniłem przyczynę (wciąż niska akceptowalność)
i poprosiłem by przekazać wyrazy uszanowania dla pana Smolarza,
działającemu w tak trudnych warunkach.

Teraz popodpisują umowy z wszystkimi akceptantami po kolei,
i okaże się, że Godot zjawił się tuż po moim odejściu. ;)