[Karty] jak impreza?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Dec 2004 00:05:39 +0100

Dawid Kulbicki napisał(a):
>> . Dokumentacja fotograficzna wkrótce. .
>> --
>> Roman
>
> Czekamy z niecierpliwością

OK, postawiłem mały serwerek ftp pod adresem habrat.pl,
gdzie zamieściłem 10-megabajtowy zbiór karty.zip z fotkami
ze spotkania. Oto link: ftp://habrat.pl/karty.zip

Trochę sie przedłużyło, bo miałem problemy z inną dystrybucją
Linuksa (Debian) niż stosowałem wcześniej (Clark Connect).
Serwerek jest eksperymentalny, więc mogą się zdarzać przerwy
w dostępie, z góry proszę o wybaczenie. Będę też wdzięczny za
ewentualne wskazanie luk w zabezpieczeniach tego serwera/adresu.