[Karty] jak impreza?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 10 Dec 2004 10:40:26 +0100

Katarzyna.Mikutowicz@provident.co.uk napisał(a):
> ja niestety tez nie moglam przyjsc, ale na zastepstwo wyslalam meza. Nie
> wiem, jak  reszta, ale mój maz wrócil o 19-tej i byl calkowicie trzezwy.

Tłoku nie było, gdyż mniej ludzi dotarło niż onegdaj, ale było ciekawie.
Prym wodził jak zwykle Kojot, opowiadając mnóstwo historii m.in. o właśnie
ujetej szajce fałszerzy wysokiej klasy, Wojtek demonstrował na notebooku
nowe wzory kart (obrazki i kształty), gęsto padały żarty. Dokumentacja
fotograficzna wkrótce. Niestety nie mogłem zostać dłużej, ale lokal jest
bardzo przyjemny, słychać rozmówców - rekomenduję go na przyszłość.