[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Kłopoty Air Polonii pr zenoszą się na kontrahentów - eCard traci przychody

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 7 Dec 2004 11:16:20 +0100

Krzysztof Kowalski <kowalski@3a.pl> wrote:
> Bzdura! Jak nie AirPolonia to inne firmy lotnicze wygenerują im ten
> przychód. Dawno nie czytałem tak bzdurnej tezy.

Pytanie, czy eCard obsluguje te inne linie lotnicze?
Bo o ile wartosc wydanej kasy nie musi ulec zmianie - lub nawet sie
zwiekszy - to pytanie - czy eCard bedzie partycypowal w tym - skoro to nie
on bedzie rozliczal te transakcje.
No moze u Nowego Przewoznika - bo to przeciez BRE ;) ale zanim do tego
dojdzie...
Obsluguje jeszcze jakas linie eCard?
Zadbaj o swoje pieniądze!