[Maybe Spam] Re: Re: [Karty] spotkanie kartowe /po targach - konferencji KARTA 2004/

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 6 Dec 2004 08:15:35 -0000

Witam Wszystkich,
Ja również chciałabym potwierdzić swoją obecność na spotkaniu. Przyjdę z
mężem i jego koleżanką z pracy (oboje z branży karcianej). (mamm nadzieję,
ze nie będzie z tym problemu...)
Czekam na wiadomości co do dokładnego miejsca i czasu spotkania.
Pozdrawiam,
Kasia

-----Original Message-----
From: Adam Płaszczyca [mailto:trzypion@oldfield.org.pl]
Sent: Friday, December 03, 2004 4:07 PM
To: karty@listy.icm.edu.pl
Subject: [Maybe Spam] Re: Re: [Karty] spotkanie kartowe /po targach -
konferencji KARTA 2004/

WARNING The following message has been received from the Internet. Internet
Email provides no guarantee of the authenticity of the sender.
If this is a message from an unknown source, or is an unusual message from
an apparently trusted source, you should treat it with suspicion.
If in doubt email System Security or if an emergency, telephone the Security
Hotline on Colonnade 2600.

Please save paper - don't print this email unless necessary.

Dnia Fri, 3 Dec 2004 osoba podpisująca się jako ankagb@poczta.onet.pl...:

>4) Anka Lach
5) Katarzyna Mikutowicz, Paweł Mikutowicz, Dorota Kołakowska.

>Propozycję mam taką: blisko pajaca kultury, ino z tyłu, między Holidayem a
>tym obrzydlistwem z jedną nogą, czyli Intercontinentalem jest sobie
uliczka,
>biegnąca od Emilii Plater do JP Morgana, znaczy janapawła. Przy tej
uliczce,
>chyba Złotej (nie wiem, bo chodzę tam zawsze na pamięć) są dwie knajpki -
>jedna to Kornik (w biurowcu po lewej stronie) - nie najgorsza, ale i
>nienajlepsza, a druga, w budynku Kaskady, to Siódme albo inne Niebo. Siódme
>Niebo jest dość sympatyczne i w miarę kameralne. Może tam? Do dworca trzy
> [...]

Jest jeszcze fajna na Waliców, hiszpańska, można za ~60zł mieć program
p.t. 'jedzenie do woli'.