[Karty] Re: Oj, chyba dzisiaj w bankach będzieCzar dżbek Dej ;-)))

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 5 Dec 2004 22:22:57 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Co do reklamacji - każdy posiadacz karty ma prawo złożyć w swoim banku
> reklamację, że zapłacony kartą towar lub usługa nie została wykonana zgodnie
> z warunkami sprzedaży. Bank ma obowiązek reklamację przyjąć, zapewne również
> bank wyśle chargeback do eCard. Jak eCard odpowie na chargeback - tego już
> nie wiemy.

ja myślę, że spokojnie można wysłać chb kod 30 - "Services Not
Provided or Merchandise Not Received" (VISA) lub kod 59 "Services not
rendered" (MasterCard). W manualach jest to opisane jako "Cardholder
acknowledges participating in the transaction and either Merchant was
unwilling or unable to provide purchased services, or services were
paid for using another method." - czyli odpowiada to dokładnie naszej
sytuacji :)

Polecam zresztą lekturę tiny.pl/lbx

> Zapewne eCard zadbał o odpowiednie zabezpieczenie się przed takimi
> sytuacjami

tego się dowiemy pewnie jutro :-)