[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Oj, chyba dzisiaj w bank ach będzie Czardżbek Dej ;-)))

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 5 Dec 2004 15:09:32 +0100

Piotr Gralak <gral@plusnet.pl> wrote:
> no nie,
> znowu zacznie sie tutaj dluuuga dyskusja co w takiej sytuacji - czy
> mamy prawo zadac od banku zwrotu kasy czy moze mamy isc do sadu
> skarzyc bankruta, czyli lepiej nie robic nic :)

No wlasnie:
http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/reklamacja_visa.pdf

nie widze, zeby bylo - zaplacilem i nie dostalem towaru ;)

Czy mozna jeszcze raz przedstawic argumentacje dlaczego ecard ma placic?

Na jakiej podstawie domagamy sie od banku zwrotu towaru? Rozliczenie
nastepuje od razu za miesiac, w ktorym kupilismy bilet (nawet jesli jest z
data przyszla). Czyli jak mam zareklamowac, ze nie dostalem biletu za
marzec 2005?

P.S. Ale ludzie pewnie k***** - zwlaszcza ci co wczoraj kupili bilety...

Zadbaj o swoje pieniądze!