[Karty] W świetle bankructwa AirPolonia...

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 5 Dec 2004 14:50:51 +0100

> ...nachodzi mnie pytanie - jeśli wczoraj kupiłem bilet, a za miesiąc
> dostanę wyciąg i zareklamuję tą transakcję, mój bank obciąży eCard,
> eCard będzie chciał obciążyć syndyka, a syndyk wskaże najbliższe
> drzewo, na które eCard ma się wybrać, to... Czy to oznacza, że eCard
> właśnie umoczył na paręset tysięcy złotych?

A skąd wiesz jaka jest umowa między eCard a AirPolonia? Co najwyżej
możemy sobie tutaj zgadywać, bo możliwych kombinacji jest masa,
a na pewno każda ze stron odpowiednio się przed czymś takim
zabezpieczyła. eCard to poważna firma, obsługuje niejeden sklep
czy serwis internetowy, myślę zatem, że doskonale zabezpieczyła
się przez różnymi tego typu możliwościami jak np. bankructwo
sklepu internetowego.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz