[Karty] spotkanie kartowe /po targach - konferencji KARTA 2004/

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 03 Dec 2004 14:03:26 +0100

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1102079006-5815-14

<HTML><HEAD>
<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META name="GENERATOR" content="onet.poczta">
<STYLE TYPE="text/css"><!--P {margin:0px}--></STYLE>
</HEAD><BODY>
<P>Użytkownik Dawid Kulbicki <DAWIDKUL@SKRZYNKA.PL>napisał:<BR>&gt;&gt;no i pytanie, kto się pojawi:<BR>&gt; &gt;1) Karol Żwiruk<BR>&gt; 2) Adam Płaszczyca<BR>&gt;3) Dawid Kulbicki<BR>4) Anka Lach</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Propozycję mam taką: blisko pajaca kultury, ino z tyłu, między Holidayem a tym obrzydlistwem z jedną nogą, czyli Intercontinentalem jest sobie uliczka, biegnąca od Emilii Plater do JP Morgana, znaczy janapawła. Przy tej uliczce, chyba Złotej (nie wiem, bo chodzę tam zawsze na pamięć) są dwie knajpki - jedna to Kornik (w biurowcu po lewej stronie) - nie najgorsza, ale i nienajlepsza, a druga, w budynku Kaskady, to Siódme albo inne Niebo. Siódme Niebo jest dość sympatyczne i w miarę kameralne. Może tam? Do dworca trzy minuty.</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Anka</P></BODY></HTML>
------------=_1102079006-5815-14

Użytkownik Dawid Kulbicki napisał:

[...]