[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Kredyt dla naiwnyc h (Życie Warszawy)

Karolina Godyń karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 27 Aug 2004 00:09:44 +0200

W Twoim liście datowanym 25 sierpnia 2004 (10:09:20) można przeczytać:

P> bankomatowe!
P> klient nie mogl przekroczyc limitu, a o to, by go dziabnac na dodatkowe 70
P> zl
W mojej TOiP nie ma oplaty 70 zl. Brak również informacji o opłacie za
przekroczenie limitu wypłat gotówki z bankomatu.
Może to jakas nowość.

P> Swego czasu karali kwotą 25 PLN za zrobienie dowolnego debetu, nawet w
P> kwocie 3 gr.
To przy maestro i koncie osobistym.

--
Pozdrowienia,