[Karty] Re: Karty kredytowe w Invest-Banku i inne ciekawostki

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 26 Aug 2004 22:11:46 +0200

Roman Habrat wrote:
> Nie śmieję się, przecież tam było napisane, że najbardziej zainteresowane
> są właśnie BS-y, więc pozostawało tylko pytanie który. Wkrótce zadzwonię
> do nich i zapytam kiedy będzie można wystąpić o kartę. I czy można zdalnie.

Ja bym nie liczył na wodotryski. Twórcy systemu Easy Pay wielokrotnie
przyłazili do [...] demonstrując swój system działający na najbardziej
niezawodnej platformie, czyli PowerPoint, ale byli dość skutecznie
spłukiwani do /dev/null gdy przychodziło porozmawiac o konkretach.