[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Odp: [Karty] Kredy t dla naiwnych (Życie Warszawy)

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 21:04:34 +0200

> Obawiam się, że pracownicy ROTSA Sales sp z o.o. nie mają dostępu do
> historii rachunków.

No to chyba, że ktoś im te "ofiary" podsuwa.
Ale ja widziałem przedstawicielkę handlową citka w oddziale w Opolu (łatwo
poznać bo nie chodza w mundurkach
i nie obsługuja klientów) i ona sobie przeglądała normalnie wszystko co
chciała.
Nie wiem tylko czyim była pracownikiem.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG