[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Kredyt dla naiwnyc h (Życie Warszawy)

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 13:45:45 +0200 (CEST)

Dnia Wed, 25 Aug 2004 osoba podpisująca się jako Przemysław nacisnęła klawisze:

>Cały czas mam na mysli bankomaty, no ale widać tak ma być.
Z bankomatu nei da więcej.

>Ma konto u nich więc chyba i tak będą ją nękać :)
>Ale poradzę tą opcję.

Zadzwonić i wyrazić wolę nieotrzymywania ofert reklamowych oraz zakazać
wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych w innym celu niż
obsługa rachunku.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688