[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Kredyt dla naiwnych (Życie Warszawy)

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 10:18:36 +0200

> Z drugiej strony warto pamiętać, że umożliwienie przekroczenia limitu
> bywa bardzo często wygodne dla użytkowników kart i jak ktoś sporo
> korzysta z karty to może się mu zdarzyć, że gdzieś tam chwilowo
> zdarzy się mu przekroczenie limitu. I chyba dobrze, że bank dopuszcza
> przekroczenie limitu i nie blokuje np. ważnej transakcji bo przekroczyłaby
> limit o powiedzmy 2 złote :-) Choć oczywiście wypadałoby, aby te
> zasady były jasno określone :-))

Po pierwsze jak dla mnie opłaty i prowizje to nie limit i warto, żeby banki
to rozgraniczały.
Po drugie, faktycznie możliwość naciągnięcia limitu bywa czasem przydatna a
nawet zbawienna :)
Może jednak jakieś powiadamianie? Smsik albo coś w tym styku?
Ostatnio już nawet tepsa wydzwania do ludzi jak nadzwonią nagle i dużo na
0700.
A jak się nie ostrzega i jasno nie informuje, to jest to tylko i wyłącznie
poprawianie wyniku banku.
Społeczeństwo mamy takie jakie mamy, raczej średnio rozgraniete. Ale czy
skoro ktoś się nie zna to jest
powód żeby go naciągać????

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG