[Karty] Re: Kredyt dla naiwnych (Życie Warszawy)
Karol Żwiruk
karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 09:33:29 +0200
Użytkownik Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> napisał:
>Kosztowne wypłaty z bankomatu, opłata za ubezpieczenie, wiele kar
>pieniężnych to niespodzianka czekająca na posiadaczy kart kredytowych
>Citibanku Handlowego. Oferujący karty, nawet pytani o koszty kredytu,
>milczą na ten temat jak grób.
i częśc dalsza:
TO NIEZGODNE Z PRAWEM
JACEK DUBOI. mecenas
Świadome wprowadzanie klienta w błąd tylko po to, aby sprzedać mu produkt, jest niezgodne z prawem. Żadnym usprawiedliwieniem nie jest fakt, że przecież klient ma warunki korzystania z karty opisane w umowie. Człowiek po to rozmawia z przedstawicielem banku, aby uzyskać rzetelne informacje. Nikt nie zakłada przecież, że jest oszukiwany i po uzyskaniu informacji od konsultanta do głowy mu nie przyjdzie sprawdzanie wiarygodności tych danych. Klienci banku mogliby próbować uzyskać od banku rekompensatę za dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić, trzeba by mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.
--
Karol Żwiruk
Świat Kart http://kartyonline.pl