[Karty] Re: Kredyt dla naiwnych (Życie Warszawy)

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 Aug 2004 09:33:29 +0200


Użytkownik Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> napisał:

>Kosztowne wypłaty z bankomatu, opłata za ubezpieczenie, wiele kar
>pieniężnych to niespodzianka czekająca na posiadaczy kart kredytowych
>Citibanku Handlowego. Oferujący karty, nawet pytani o koszty kredytu,
>milczą na ten temat jak grób.

i częśc dalsza:

TO NIEZGODNE Z PRAWEM 

JACEK DUBOI. mecenas 

Świadome wprowadzanie klienta w błąd tylko po to, aby sprzedać mu produkt, jest niezgodne z prawem. Żadnym usprawiedliwieniem nie jest fakt, że przecież klient ma warunki korzystania z karty opisane w umo­wie. Człowiek po to rozmawia z przedstawicielem banku, aby uzyskać rzetelne informacje. Nikt nie zakłada przecież, że jest oszukiwany i po uzyskaniu informacji od konsultanta do głowy mu nie przyjdzie spraw­dzanie wiarygodności tych danych. Klienci banku mogliby próbować uzy­skać od banku rekompensatę za dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić, trzeba by mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.



-- 
Karol Żwiruk
Świat Kart    http://kartyonline.pl