[Karty] Karty kredytowe w Invest-Banku

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 16 Aug 2004 14:38:05 +0200

Karol Żwiruk <zwiruk@pro.onet.pl> wrote:
> my tu gadu-gadu :) a od soboty nowe kredytówki na rynku. całkiem
> tanie (15% kredycik) i do końca września free :)
> http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1083

No to zaczela sie mala wojna na oprocentowanie kredytowek :)

Nowa promocja dla klientów detalicznych. Najniżej oprocentowana karta
kredytowa na rynku! 9,99%......czy jesteś pewien, że masz najlepszą
kartę
kredytową?

Raiffeisen Bank Polska S.A. zaproponował klientom detalicznym promocję
pod
hasłem "Wyciągnij wnioski - wymień kartę".
Do 28 lutego 2005 r. kredyt na karcie kredytowej Visa Nowa będzie
oprocentowany według stawki 9,99% (standardowe oprocentowanie wynosi
19%).
http://banki.prnews.pl/index.php/display,6227

http://www.PRnews.pl