[Karty] Re: [Karty] Autostrady: karta - kosztowny kaprys kie rowców?

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 15 Aug 2004 20:49:20 +0200

 Nie jesteśmy supermarketem, gdzie
> posługujący się kartą wydaje przynajmniej kilkadziesiąt złotych, więc
> opłata za obsługę kart jest drobnym kosztem.

To jest tak jak ja ide di supermarketu. Zwykle staram sie mieć 2 zeta do
wózka lub jakieś
plastykowe "zastępstwo". Ale zdarza mi sie nie mieć. I problem z rozmianą
zwykle poważny jest.
To samo z kartami. Kto będzie miał te 5 zł - zapłaci. Ale naprawdę zdarza
się nie mieć.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG