[Karty] Re: Karta - niszczyc, nie niszczyc

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 12 Aug 2004 18:33:15 +0200

Piotr J. Ochwal wrote:

> Przecież drukuje!

Bankomat?? Który? Parę razy mi zatrzymało kartę (nie zawsze nie z mojej
winy :-), ale ani razu nic nie pokwitowało.
A akcji z zatrzymaniem karty przez interfejs białkowy do POSa przyznam
się szczerze, że nie widziałem ;-)

> posiadacz!!!

Niech Ci bedzie, że posiadacz.

M.