[Karty] Re: weryfikacja imienia i nazwiska

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 10 Aug 2004 15:26:45 +0200

> Sebastianie - ale jest różnica między nie wpisywaniem żadnego kodu a
> wpisywaniem błędnego. Z brakeim kodu transakcje przechodzą w 90% kart a
> z kodem błędnym udało mi sie tylko jedną kartą.

Karolu :-) ja różnicy jakoś nie widzę :-) Jeżeli bank wydawca nie weryfikuje
kodu CVV to jakie to ma znaczenie czy wpiszesz na stronie internetowej
przypadkowe cyfry, same zera czy pozostawisz to pole puste? Nie wiem
jak przeprowadzałeś swoje "testy" więc trudno mi skomentować wyniki.
Być może jest to też kwestia zależna od acquirera, być może
błędnie wysyłał autoryzacje (np. nie jako e-commerce). Musielibyśmy
dokładnie wiedzieć jakie karty i w których sklepach :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz