[Karty] weryfikacja imienia i nazwiska

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 10 Aug 2004 09:28:01 +0200

> Jak to jest w Polsce z weryfikacja imienia i nazwiska posiadacza w
> wypadku transakcji IO ? Czy takie dane w ogole trafiaja do banku w

ZTCP ecard dalej nie ma rubryczek na adres i imię, nazwisko.
Przy płatnościach wykonywanych w serwisach zagranicznych te dane są
zwykle wymagane, natomiast sam się od dawna zastanawiam czy to
trafia do autoryzacji.
Pewną wskazówką może być tabelka mBanku, w której przedstawione
są serwisy akceptujące i nieakceptujące wirtualną mKartę.
Przy niektórych nieakceptujących, jest uwaga iz wymagają autoryzacji adresu.
Wniosek taki, że to nie jest obsługiwane.
Nie mogę znaleźć linka do tej tabelki, ale spróbuję później wrzucić.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG