[Karty] pin-pad

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 10 Aug 2004 09:15:45 +0200

Płaciłem dzisiaj w terminalu e-service - taki mały verifone i wymagany
byl PIN. Jak wszyscy wiemy PIN Pady daja raczej umiarkowane mozliwosci
dyskretnego wprowadzania PINu ale PIN Pad jaki dostalem dzisiaj zrobil
na mnie sprore wrazenia. Duze klawisze i absolutnie zadnej oslonki.
Super wygodny w obsludze i super wygodny do podgladania. Przy takim
sprzecie to tendencja do przechodzenia na potwierdzanie transakcji PINem
zaczyna byc na prawde niepokojaca :(.

BTW czy orientujecie sie z czego wynika ze w wypadku karty BPH Master
Card Electronic Premium Club,
w terminalach e-service wymagany jest PIN a w pozostałych sieciach nie ?

WF

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb