Re[2]: [Karty] Re:Karta - niszczyc, nie niszczyc

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 09 Aug 2004 21:56:28 +0200

SM> He he he, argument jak za czasów komuny słyszałem jak policjant
SM> pouczał dlaczego nie należy ostrzegać światłami innych kierowców
SM> przez kontrolą drogową - coś w rodzaju "chyba nie chcielibyście
SM> obywatele, żeby to wasz skradziony telewizor złodziej wiózł i uniknął
SM> dzięki waszemu ostrzeżeniu kontroli drogowej" :-))

sprawdzic, czy nie ksiadz :)
co prawda jestem w tym temacie tylko teoretykiem, ale zawsze wydawalo
mi sie, ze gdybym podrozowal bedac zlodziejem i bym nie chcial, aby
mnie zatrzymala policja, to przestrzegalbym wszystkich przepisow ruchu
drogowego :)
a poniewaz sumienie mam czyste, to moge smialo pedzic :) na przyklad w
sobote musialem sie w 3,5 godziny dostac z pragi (warsiawskiej) do
kraka. no po prostu musialem. gdybym sie spoznil na ten slub, to by mi
przyjaciele nie wybaczyli. stan wyzszej koniecznosci :)

G.