[Karty] Re: nowa ustawa?????

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 6 Aug 2004 12:32:01 +0200

krzysztof korus wrote:
> Ustawa bankowa z lipca? Była niedawno nowela prawa bankowego (weszła w życie
> 1 maja 2004), ale nie przypominam sobie, aby było tam coś o zdolności
> kredytowej osoby zatrudnionej zagranicą.

Też nie. Nawet ją jeszcze raz specjalnie przeczytałem (a nie po
łebkach, jak w kwietniu :)

Przy okazji - zauważyłeś wprowadzoną tą Ustawą zmianę w 728.2 KC ? To
o wysyłaniu "co najmniej raz w miesiącu bezpłatnie wyciągu z rachunku
z informacją o zmianach stanu rachunku i ustaleniem salda" jeśli
klient nie wyraził zgody na "inny sposób informowania o zmianach stanu
rachunku i ustaleniu salda"?

Jakoś sobie nie przypominam, żebym w "Taryfie 0" w ING BSK wyrażał
taką zgodę. Umowę z Inteligo tez bym musiał przestudiować. A mBank
własnie zapytałem, czy można aneksowac umowę odwołując zgodę na
"informowanie w kanałach elektronicznych"

Przy okazji - jaka jest wykładnia czasownika "wysłać"? Czy to obejmuje
również pocztę elektroniczną? IMHO nie.