[Karty] RE: [Karty] [ING] Czym poszczuć?

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 6 Aug 2004 09:14:55 +0200

art 3 ust. 2 pkt. 8 u.e.i.p. Należy określić "zasady rozliczeń z tytułu
operacji w walutach obcych oraz WSKAZAĆ stosowane kursy walut"

-----Original Message-----
From: karty-admin@listy.icm.edu.pl
[mailto:karty-admin@listy.icm.edu.pl]On Behalf Of Kamil Jońca
Sent: Friday, August 06, 2004 8:57 AM
To: Karty bankowe w Polsce i nie tylko
Subject: [Karty] [ING] Czym poszczuć?

Niedawno została moją maestro prepaid zrobiona wypłata Londynie 150 funtów.

Wczoraj został obciążony rachunek karty. Wyliczyłem sobie kurs.... który
nijak nie pasował do kursów ING z ostatnich paru dni.
Na moje pytanie dotyczące kursów otrzymałem coś takiego
=======================================
Uprzejmie informuję, iż jeżeli dokona Pan transakcji kartami poz
a granicam w innej walucie to karty rozliczane przez różne cen
trum operacyjne. Karta Visa Electron jest rozliczana przez centr
um VISA i jeżeli dokona Pan transakcji w innej walucie niż PLN t
o zostanie ta transakcja przeliczona po kursie Visa na Dolary a
dopiero po rozliczeniu takiej transakcji po kursie ING BSK SA z
danego dnia na złotówki. Natomiast przy karcie Maestro rozlicza
centrum MasterCard i tutaj odbywa się to podobnie tylko najpierw
po kursie Euro a dopiero potem na złotówki. Informuję,iż kursu
nie jesteśmy w stanie podać. Z poważaniem ING BSK SA

Czy mi się wydaje, czy też październikowa ustawa nakazuje podawanie
takich danych ?
Jeśli tak, to na co można sie powołać?
KJ