[Karty] Kompleksowe blokowanie DC

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 21 Apr 2004 16:45:16 +0200

From: "Alf/red/ Dziewulski" <aldziew@pnet.pl>

> I proszę, my tu gadu gadu, a tam www.blokada.pl
> Blokują wszystkie (?) karty, telefon komórkowy ("spowodujemy także, że
> cały aparat przestanie działać" fiu fiu), a nawet... meble :-o
> Całkiem sensownie to wygląda, ceny troszkę mniej (no może dla mnie,
> raczej nie gubię na prawo i lewo), tylko ten breloczek jakiś ciężkawy,
> kieszeń mi sie urwie :-\

Usługa Breloczek jest dla Posiadaczy karty jest bezpłatna.

> --
> Alf/red/ dinersowy
> co ja mam o tym myśleć?

Im już chyba totalnie głowach się pomieszało (żeby nie użyć mocniejszych słów).
Kolejna bezsensowna oferta (po tych dziurawch 4 kartach). Wymyślają co rusz
jakies niepotrzebne pierdoły. Nie sa mi potrzebne żadne tandetne breloczki, ani
jakies beznadziejne karty rabatowe.
Rezygnuje z tej karty z końcem ważności, zanim Telezakupy przyślą mi "specjalna"
oferte dla posiadaczy DC ;))

--
W.