[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re:przesłanie kasy za granicę

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 16:51:20 +0200

> Oczywiście koszty przelewu w banku polskim też mają znaczenie,
> ale trzeba się zastanowić czy:
> - zapłacić w multi 10 zł i prowizję banku zagranicznego np. 100 zł
> - zapłacić w innym banku np. 66 zł ale nie płacić prowizji banku
> zagranicznego

Jakby to było jeszcze przewidywalne :)
Dostaję od prawie dwóch lat regulanie co dwa tygodnie przelew z USA do
Inteligo.
I.... tak raz na 8-12 przelewów zdarza się prowizja. Pozostałe są bezpłatne.
Nadawca wysyła cały czas z tego samego banku, bo pytałem.
Do prowizji oczywiście się nikt nie przyznaje.
Raz zażądałem "śledztwa" i po miesiącu mi oddzwonili, że $15 "zniknęło" za
granicą a $10 w Pekao SA.
I jak wytłumaczyć losowość tych zdarzeń?

Przemysław