[Karty] Re: [Karty] przesłanie kasy za granicę

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 15:07:33 +0200

Przemyslaw wrote:
> Kilkanaście razy się pomylił ? Dziwne..

Mógł się pomylić ktoś w banku zagramanicznym. Niestety, doświadczenia
kilkudziesięciu ostatnich dni utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu,
że znajomość własnych procedur operacyjnych w instytucjach
niekoniecznie finansowych (z pewną firmą z trąbką na czele) jest
praktycznie żadna. A niby dlaczego za granicą miałoby być inaczej?

> W bankach pomyłki na korzyść klienta naprawdę się rzadko zdarzają :)

Jak mawia Maciej Be - polimeryzowałbym :-P
--
pjo