[Karty] Re: [Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o  EJP

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 13:42:07 +0200 (CEST)

> Zastanawia mnie o dluzszego czasu za co placę 6,5 PLN miesięcznie. I
> czym rozni sie ubezpieczenie Citi od tego którym sa objete wszystkie
> karty. Probuje do tego dojsc I szczerze mowiac nie widze sensu w
> placeniu za to ubezpieczenie.

I dobrze widzisz. Mój Citek prawdopodobnie albo zamieni się w portfelu z
MC NatGeogr Rajfiego (tylko ze względu na wzorki :) albo wogóle zniknie.
Po co płacić 6,50 zł miesięcznie skoro w Multi mam zero liability
bezpłatnie. Praktycznie karty Citka przez te 6,50 nie używam od ponad pół
roku - co pokazało mi, że jedna kredytówka i dwie debetówki w zupełności
wystarczają.

pzdr
Krzysiek