[Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

AlexC karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 15 Apr 2004 10:49:12 +0200

----- Original Message -----
From: "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.org.pl>
To: <karty@listy.icm.edu.pl>
Sent: Thursday, April 15, 2004 10:28 AM
Subject: Re: [Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

Dnia Thu, 15 Apr 2004 osoba podpisująca się jako darek ciesla nacisnęła...:

>Zastanawia mnie o dluzszego czasu za co placę 6,5 PLN miesięcznie. I
>czym rozni sie ubezpieczenie Citi od tego którym sa objete wszystkie
>karty. Probuje do tego dojsc I szczerze mowiac nie widze sensu w
>placeniu za to ubezpieczenie.

Bank przejmuje odpowiedzialnośc za transakcje na 72 godziny _przed_
zgłoszeniem utraty.
----
A dodatkowo po przekroczeniu tych 72 godzin odpowiedzialność jest
ograniczona do 100 PLN. Tak było kiedyś. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

Pozdrawiam
Alek