[Karty] Re: [Karty] porównanie wyplat z bankomatu w Indonezji

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 14 Apr 2004 12:58:10 +0200

Przemyslaw napisał:
> Mnie jeszcze zastanowiło dlaczego ten sam bank ma tak różne kursy
> (Inteligo i PKO BP)?

VE Inteligo PKO BP      9 lutego 46.73  +  8.50 = 55.23; kurs 0.4673
   (12.01 USD po kursie 3.8913 sprzedaży dewiz z dnia księgowania 9 lutego)
VE PKO BP                  9 lutego 47.50  + 10.00 = 57.50; kurs 0.4750
   (12.04 USD po kursie 3.9449 sprzedaży pieniądza z dnia transakcji 6
lutego ponieważ 7 lutego była sobota i kurs ten sam)

Wg mnie to wynika z tego że do karty VE Inteligo stosują kurs dewiz a dla
PKO Expres kurs pieniądza - różnica w tych kursach jest na tyle istotna, że
pomimo iż 9 lutego USD był droższy o ok 2 grosze to kurs dla pieniądza z
piątku jest nadal o 5 groszy gorszy.

Dla mnie ciekawsze jest to, że VISA dostarczyła z obu kart różną kwotę USD.
*** blad ***