Re[2]: [Karty] Karciana rewolucja w Banku Pekao S.A. ;))

Karolina Godyń karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Apr 2004 17:13:53 +0200

W Twoim liście datowanym 5 kwietnia 2004 (16:44:43) można przeczytać:
WD> Ja myślę, że to będzie raczej oferta w stylu pkobp czy citi. Czyli wszystko za
WD> co da sie zdzierac bedzie dodatkowo płatne: pakiety bezpieczeństwa i inne takie.

Ja rozumiem, że za Citi nie przepadasz, ale porównywanie tej oferty do
PKO BP to lekka przesada.
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić karty z PEKAO s.a. gdzie płacę opłatę
roczną i pakiet bezpieczeństwa
za złożoną reklamację bank dodatkowo mnie nie obciąża
wydanie duplikatu oraz
karty po zastrzezeniu jest bezpłatne
na poczatku karte dodatkowa dostane bezplatnie
przy zmianie pinu nie trzeba zmianieac od razu karty....

Karolina