[Karty] Jajcarze z Rzepy

Tadeusz Kelm karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Apr 2004 21:03:42 +0200

Alf/red/ Dziewulski napisal(a):

> Wznowienia są po 35zł i raczej o takim utrzymaniu długofalowym mówimy,

Jak strona podaje, wznowienie jest po 70 zł.

> Rozumiem że historie (nieudanej) rezygnacji z multiKK opisywane tu, nie
> były poprzedzone pogróżkami użytkowników i propozycją ugody Multi?

Ja wolę Classica za 35 zł + 12 zł ubezpieczenie, dlatego zrezygnowałem
z KK Multi. Kredytówka to pułapka dająca nam tzw. trzynastkę ;)
Przydaje się jedynie, gdy nie chcesz brać zaliczek na zakupy. Przy tym
oprocentowaniu jestem jednak w stanie założyć własne środki.

--
TK