[Karty] Jajcarze z Rzepy

Alf/red/ Dziewulski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 02 Apr 2004 12:56:49 +0200

Użytkownik Tadeusz Kelm napisał:

> ZTCN KK Multibanku kosztuje 70zł rocznie.
> http://www.mojavisa.pl/?page=oplaty01

Wznowienia są po 35zł i raczej o takim utrzymaniu długofalowym mówimy,
a w tamtym roku rozdawali również po 35zł więc i pierwszy rok (dla mnie)
był po tej cenie :-D Jednak nawet przy założeniu 70zł jest to taniej niż
te gupawe sześć pińdziesiąt (bo chyba kartę się ma żeby używać, nie?).
Nie mówię że Citi ssie, mi się całkiem dobrze współpracowało, ale skoro
80% gospodyń nie widzi różnicy?...

Rozumiem że historie (nieudanej) rezygnacji z multiKK opisywane tu, nie
były poprzedzone pogróżkami użytkowników i propozycją ugody Multi?

--
Alf/red/ broniący kolibra jak swojego