[Karty] Re: Jajcarze z Rzepy

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 1 Apr 2004 20:20:53 +0200

Karol Zwiruk napisał:

> experci polecali wszystkie karty nie tylko te teminowe :) a Maćka -
> znasz, był na spotkaniu grupy karty na jesieni 2003 w pałacu, pojawił
> się razem z P.Blajerem.

W internecie wyglada to tak jakby Paweł opracował wszystkie dzialy a wy
tylko jeden. A chlopcy z Expandera (czesc informatyczna) pracuja 15 metrów
ode mnie - wtedy Maciek siadl na drugim koncu stolu a tam nie bylo jak sie
poruszac i pogadac wiedz go nie znam a tylko widzialem
*** blad ***
Was to znam bardziej z listy :-)