Re[2]: [Karty] Jajcarze z BPH-PBK

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 1 Apr 2004 08:56:22 +0200

> nie chce absolutnie negowac Twojej interpretacji, ale wyglada na to,
> ze taki BPH nic sobie z tego nie robi, wiec chyba jego prawnicy
> interpretuja to inaczej :)
Gdy czytam te dwa przepisy z u.e.i.p. to nie umiem doszukać się innej
interpretacji, mimo najlepszych chęci, nawet gdy wyobrażam sobie, że
wynajął mnie wydawca kart :o). Stąd Też jestem bardzo ciekawy, czy BPH
(i inni) godzą się na ryzyko skubnięcia by prokurator, czy raczej w
razie postępowania zamierzają do upadłego wytaczać wszystkie argumenty
(których ja niestety nie mogę sobie wyobrazić), iż wydanie karty bez
umowy nie jest wydaniem e.i.p. wbrew ustawie, choć art. 21 tego wyraźnie
zabrania.
Czy ktoś jest w stanie podać jakiś argument brzmiący w miarę
realistycznie, iż taka sytuacja nie będzie wydaniem wbrew ustawie?
Choćby na tzw. chłopski rozum? Z ciekawości pytam