[Karty] Re: [Karty] Re: Eurobank już chodzi

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 30 Sep 2003 22:14:49 +0200

From: "Sebastian Malarz" <sebmal@onet.pl>

> W każdym razie, choć obsługa była miła i bardzo się starała, to jednak jakoś
> nie byłem specjalnie zadowolony ze sposobu otwierania rachunku z jednej,
> zasadniczej przyczyny - "kiosk" stoi na środku w prześciu w centrum
> handlowym, wśród tłumu ludzi i naprawdę nie zapewnia nawet minimum wygody
> ani dyskrecji klientom. Człowiek musi "wisieć" przy kontuarze, każdy widzi
> co obsługa ma na ekranie, każdy zza pleców spokojnie sobie patrzy w
> dokumenty, dyskrecja korzystania z bankomatu też w zasadzie nieistnieje -
> toż już nawet w lukasie jest o niebo lepiej, że o innych bankach nie
> [...]

Ciekaw jestem jak będzie w mBanku. W Poznaniu mKiosk i Eurobank sa na dwóch
końcach korytarza w M1 (postawione w identycznych miejsach - oba w przejściu).
Jeden (mB) koło KFC, a drugi koło Pizza Hut. Ciekaw jestem kto pierwszy
uchuchomi swoja "budkę" ;)

> A tu faktycznie, cała plastikowa "budka" eurobanku mało że w krzykliwym i
> stresującym czerwonym kolorze, to jeszcze postawiona na środku przejścia w
> centrum handlowym. No po prostu usiąść i zapłakać nad tym co marketing
> potrafi zrobić z banku :-))

Coż jak dla mnie mBankowy mKiosk jest tak samo beznadziejny ;-/

--
Witek