[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [K arty] Re: Eurobank już chodzi

Lukasz Kowalczyk karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 29 Sep 2003 22:27:14 +0200

Monday, September 29, 2003, 9:01:36 PM, you wrote:

PJO> Nie rozumiem. Możesz jaśniej?

Pisząc o billboardach MB przy drodze gminnej, gdzie grupa docelowa
odbiorców zamyka się liczbą zero zasugerowałeś, że strategia
marketingowa MB jest głupia, podczas gdy wiedziałeś, że, jak pisze
Witold, billboardy pojawiły się tam omyłkowo. Chodziło mi tylko o to.

--
Łukasz Kowalczyk