[Karty] Re: Eurobank już c hodzi

Mariusz A. Jasinski karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 29 Sep 2003 09:37:06 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal <pjo@ochwal.net> napisał:
>Lukas (a i zapewne wkrótce Eurobank) po prostu "nieco" inaczej ocenia
>ryzyko kredytowe ułatwiając życie sobie i swoim klientom. A Multibank
>polega na "amuletach" typu różne zaświadczenia (oczywiście mam na
>myśli kredyty konsumpcyjne, a nie hipoteczne).

no ale zobacz, że tak samo w Multibanku do otrzymania kredytu jest potrzebne zaświadczenie o zarobkach jak i w Eurobanku,
(dot. to osób zatrudnionych na umowę o pracę)

Eurobank potrafi jedynie zaryzykować i dać kredyt w 20 min,
ale to kosztuje 6-7 punktów prowizji więcej  niż w Multibanku

myślę jedynie, że Multibank jakby się bardziej postarał, też mógłby udzielać pewnej grupie klientów - kredytu w ciągu 20 min.,
np. osoba mająca konto od wielu miesięcy która przynosi zaświadczenie o zatrudnieniu - system mógłby od ręki sprawdzać zdolność i łączyć się online z BIK-iem

MJ