[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Eurobank już chodzi

Michal Lesniak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 26 Sep 2003 15:49:45 +0200

Adam Plaszczyca wrote:

> Hm... a u mnie pojawił się Henio Ajwiar i powiedziła, że za chwilę
> nastapi połączenie z doradcą jewrobanku :>

Ciekawe, u mnie też "nie ma takiego numeru".

Strona www jest dość ascetyczna i troche w tonacji Coca-Cola.

Zastanawia mnie pozycja w TOiP "wydanie karty niespersonalizowanej dla
posiadacza rachunku 0 zł".

To znaczy że mogę ich pobrać dowolną ilość ? To dlaczego dla
pełnomocnika jest płatna

Że niby dlaczego spersonalizowana to już 9.95 ?

Jakie bankomaty ma eurobank ?

Czy ktoś spotkał się wcześnej z pojęciem "wpłatomat" ?

Na razie tyle niewiadomych. Może ktoś już to wyjaśnił za pomocą telefonu
widma ?

Michał