[Karty] Re: Czas na Eurobank [....]

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 18 Sep 2003 13:08:05 +0200

From: "Piotr J. Ochwal" <pjo@ochwal.net>

> a będzie taka?
> Moja smieć wątpić :)

Tia, tyle, że realne coś koło 30% ;)

od 11,30%.

> Ale jest równie dostępna dla przeciętnego Kowa^W Nowaka, co lot na
> Marsa :)

Oj, PJO jak zwykle patrzysz na to z punktu widzenia Twojej osoby.
Przepraszam bardzo, ale znam całkiem sporo osób, co dostało wysoką linię BEZ
PROBLEMU w multi. Dajmy na to mój kolega który nota bene Nowak się nazywa
podwyższył sobie ostatnio linie do 30kzl i zapewniam Cię, że było to o WIELE
łatwiejsze niż lot na Marsa ;P Ja także podwyższałem sobie linię bez problemów.

Inna sprawa, że obecnie w mBanku %% linii wynosi 9,95% dla posiadaczy VG
debetowej jak i _kredytowej_ (od niedawna ponoć), a konto jest za free.

--
Witek