[Karty] Re: Czas na Eurobank [....]

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 18 Sep 2003 10:44:45 +0200

Użytkownik Piotr J. Ochwal <pjo@ochwal.net> napisał:

>a to w Lukasie nie ma linii kredytowej w koncie?

ale to jest konto,
a w Eurobanku jak rozumiem, będzie tylko karta VE z linią

>A po co ma oferować GORSZY produkt, skoro daje LEPSZY?

chłopie, inny produkt, to czy jest lepszy czy gorszy, zalęzy od stołka na którym się siedzi :-)

VE z linią kredytową na 12% dla części ludzi jest lepszym rozwiązaniem niż KK z periodem 50 dni i kredytem 25%

właśnie patrzyłem jakie wysokie jest aktualnie oprocentowanie linii w Lukasie: opcja PLUS  16,4%, opcja STANDARD  20,9%, zabezpieczona lokatą  13,9%

w Multibanku jest aktualnie coś koło 11%

MJ