[Karty] uoeip

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Sep 2003 17:53:50 +0200

Użytkownik Wojtek Pięcek napisał:

> Czyli, jeśli ktoś mnie skosi dzisiaj na karte citi, to mam grzecznie
> poczekać te 49h i zgłosić stratę, bo mi się to bardziej opłaci?
>
> Wiem że jestem niewyspany, ale może mi to ktoś w prostych, żołnierskich
> słowach przybliżyć? ;-)

Jesteś faktycznie niewyspany, więc łopatologicznie:

Jak ci karta zginie i zdążysz to zgłosić przed upływem 72 (48) godzin,
to tracisz najwyżej 100 zł, bo działa ubezpieczenie kosztujące 6.50 zł/mies.

Jesli nie zdążysz, to tracisz do 150 euro (ok. 660 zł), co wynika z ustawy.

A teraz szpila: Trzeba umieć być niewyspanym. ;)
(Dla niewyspanych, łopatologicznie:
  Trzeba umieć funkcjonować normalnie także po nieprzespanej nocy.)
---
Roman