[Karty] pośrednicy kredytowi

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 12 Sep 2003 11:54:18 +0200

Witam,
Chciałbym zadać następujące pytanie:
Czy pośrednicy kredytowi typu Finplus czy Cetelem (o Lukasa nie pytam)prowadzą scoring kredytowy samodzielnie, czy też jedynie pośredniczą w przekazywaniu danych do banku?
Jakie jeszcze czynności kredytowe realizują samodzielnie (których ewentualnie nie wykonują, w jakim zakresie?).

Pytanie wiąże się z moja ostatnią wizytą w salonie Renault (poszedłem po kartę Galia).
Po przedstawieniu niezbędnych dokumentów miła pani zaczęła wprowadzać moje dane do systemu finplusa (on-line) (swoją droga pozwoliła mi usiąść przy komputerze i po kolei oglądać wszystkie ekrany :))
PO wysłaniu wniosku nadeszła odpowiedź, że niestety nie mogę otrzymać karty (wniosek był rozpatrywany automatycznie).
Jako prawdopodobny powód podała nie akceptowaną formę mojej umowy o pracę (na czas określony). Jestem ciekaw jaki zakres czynności wykonują pośrednicy (czego nie robią w całym procesie kredytowym)

Pozdrawiam
Jacek