[Karty] dla karciarzy z ING

Bogusław Ładoś karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 11 Sep 2003 15:21:16 +0200

64 nowoczesne aparaty cyfrowe DX 6440 firmy Kodak czekają na osoby, które w
terminie od 1.09 do 26.10.2003 r.:
- dokonają kartą VISA największej liczby transakcji w ciągu każdego tygodnia
promocji (minimalna wartość jednej transakcji biorącej udział w promocji
wynosi 20 zł),
- dokonają kartą VISA transakcji na najwyższą kwotę w każdym dniu promocji.

promocja trwa 8 tygodni wiec to by sie zgadzało:
56 (8*7) aparatow dla rekordzistow w dziennych transakcjach + 8 dla
rekordzistów tygodniowych (z dużymi kwotami.
Ja tam mam tylko VE w taryfie 0 wiec nie bede startowal - malo forsy na
rachunku utrzymuje ;-)
*** blad ***